Eleccions a les Cambres de Comerç: majoria

Gran victòria de l’independentisme

La candidatura impulsada per l’assemblea, el Cercle Català de Negocis, Sobirania i Justícia i la Fundació CATALUNYA ESTAT, obté 32 de les 40 cadires a escollir.

8 de maig de 2019, data de referència per a l’economia i les empreses de Catalunya.

S’ha aconseguit un resultat històric, i, com a l’1 d’Octubre del 2017, hem parlat, hem decidit, i hem guanyat. Les Cambres de Comerç han de ser un servei i un reforç per a tothom.

Les persones que treballem, que lluitem el dia a dia per una economia i una empresa digna, i potent, i vinculada a les persones i al seu País, i que, desgraciadament encara paguem els impostos vexatòriament a un estat espanyol que ens xucla i no inverteix a les nostres necessitats i als nostres esforços, volem deslliurar-nos dels greuges patits durant molts anys a Catalunya.

La Fundació Catalunya Estat us convida a totes i a tots a ser una força activa a favor de l’economia positiva i respectuosa, a favor de la productivitat i el racionament dels recursos, i, a favor de la suma de valors que Catalunya ha d’oferir a totes i tots els que volem la llibertat de decidir, i el respecte per a nosaltres mateixos.

Arxiu històric