SI O NO, TU DECIDES

Campanya en castellà, en mitjans castellans, per a gent que viu en castellà.

SI O NO, TU DECIDES, és una campanya destinada a “sacsejar i donar a conèixerdades sobre realitats que vivim. Va dirigida a les persones sensibles amb la consciència social, però que a hores d’ara dubten o desconeixen si la independència és la millor solució. Dirigida a un públic majoritàriament castellanoparlant que viu en un món audiovisual informatiu únicament i exclusiva en castellà, que no rep cap input pro-positiu referent al procés, només negatius (de mitjans de comunicació estatals -i també catalans- que no informen o directament desinformen o donen informació negativa).

Consta de vídeos per a les xarxes i televisions locals, i falques radiofòniques, amb diverses modalitats segons el tema que tractem (infraestructures, pobresa energètica, pensions, beques, etc…).

SI O NO, TU DECIDES, és una campanya anònima (sense nom ni logo), sense estelades ni referències a la independència.

Una campanya en castellà per a ser difosa en els mitjans adequats al target (ràdios com TeleTaxi, SER cat, 40 Principales, Cadena 100, Onda 0, Kiss FM, Europa FM i altres; TV Locals, Spotify...), a més de la viralització a través de les XXSS.

La campanya, per a poder cobrir una difusió mínima per assolir l’objectiu d’impactar positivament sobre el target i aconseguir decantar vots des de posicions prèvies abstencionistes -i fins i tot de NOs- cap a SÍs, requereix d’un pressupost mínim d’entre 40 i 50.000 €. Per això ens cal el suport i la implicació de molta gent.

A partir de fons propis hem dissenyat i elaborat els continguts, hem produït els audiovisuals i les falques, i començarem fent difusió de les falques aquest mes de juny.

Però demanem suport per a recollir 20.000 € per poder destinar-los íntegrament a difondre més falques, a través de més mitjans i amb més freqüència, per tal d’aconseguir el ressò que ens cal per aconseguir mes adhesions al SÍ.

Amb un preu mig d’emissió de 60 € /falca, quantes falques pots ajudar a finançar? Qualsevol ajuda és important per assolir l’objectiu (1/4 de falca, ½ falca, 1 falca, 10 falques, 100 falques...).

Així, hem iniciat un projecte de micromecenatge a través de la plataforma TotSuma per tal de recaptar fons i poder fer més impacte als mitjans.

Us animem a fer aportacions a través d'aquesta plataforma. D’aquesta manera podreu gaudir d'una sèrie de recompenses d'agraïment que hem preparat, alhora que us podreu beneficiar de les deduccions legals per donacions a fundacions de la mateixa manera que si féssiu l'aportació directament.

LES FALQUES

infraestructures