Fundació Catalunya Estat

II Acte de lliurament d’Insígnies de la FCE

En reconeixement de la seva rellevància i tasca dedicada a que Catalunya recobri la seva condició de país normal en el context internacional, a que Catalunya esdevingui Estat, La Fundació CATALUNYA ESTAT fa -aquest any és la segona edició- un emotiu acte de lliurament de la Insígnia de la Fundació CATALUNYA ESTAT a PROHOMS, Personalitats i Entitats del món civil i cultural català.

La Insígnia de la Fundació CATALUNYA ESTAT ha estat per:

AMI, Associació de Municipis per la Independència;

Assemblea Nacional Catalana;

FERRMED, associació de caràcter multisectorial, creada a iniciativa del món empresarial, per contribuir a la millora de la competitivitat europea;

Vicenç Ferrer i Andreu, ex-assessor del Fons Monetari Internacional (FMI) i Banc Mundial;

Jan Jambon, empresari i polític flamenc, membre del Parlament Belga per el N-VA a la Cambra de Representants, i líder del N-VA;

Joaquim Vidal i Perpinyà, president del Grup Hermes-EL PUNT AVUI, president de Televisió de Girona, president del Grup Valvi Alimentació, president de la Fundació Valvi;

Josep-Maria Terricabras i Nogueras, catedràtic de filosofia, director de la Càtedra Ferrater Mora de Pensament Contemporani de la Universitat de Girona i membre de l’Institut d’Estudis Catalans;

Mònica Terribas i Sala, periodista, professora de la Universitat Pompeu Fabra i consellera delegada i editora del diari ARA;

Miquel Calçada i Olivella, periodista, comissari de la Generalitat per a l’organització dels actes commemoratius dels 300 anys dels fets de 1714 i cofundador del Grup Flaix;

Toni Soler, historiador i periodista;

Toni Albà, actor, autor, director i productor;

Lluís Garcia i Sevilla, metge psiquiatre estudiós de la personalitat, entesa com la interfície entre biologia i estructura social, autor entre altres llibres de “L’Invent de l’espanyolitat”;

Lluís Cabrera, president de l’associació Els Altres Andalusos, fundador del Taller de Músics;

Lluís Colom, empresari;

Bernat Garrigós, empresari.

A I’edició de l’any passat va rebre la Insígnia, entre altres, el recentment traspassat Dr. Moisès Broggi a qui tots recordem. En destaquem aqui la seva intervenció en un acte a Omnium Cultural el maig del 2010, en companyia del MH Heribert Barrera, ILM Joan Blanch, ILM Agustí Bassols i Dr.Oriol Domènec, en la que el Dr.Moisès Broggi va afirmar que les relacions entre Espanya i Catalunya eren impossibles, tal com s’havia demostrat en els aconteixements polítics dels últims 100 anys. El Dr.Broggi va traspassar el dia 31 de Desembre de 2013 a l’edat de 104 anys. Ens va llegar aquest missatge amb la voluntat d’ajudar als catalans a prendre decisions polítiques correctes.

1 Comentari per “II Acte de lliurament d’Insígnies de la FCE”

Has de iniciar sessió per escriure un comentari Iniciar sessió

Entra | Dissenyat per Fundació Catalunya Estat